W Twoim biznesie LifeWave teoria zderza się z praktyką, jeśli chodzi o pokazanie potencjalnym klientom, jak działa okazja biznesowa LifeWave w połączeniu z systemem THIS IS IT. Nic się nie dzieje bez dzielenia się X39 i lukratywną okazją, która za nim stoi. Gdy ktoś zostanie poinformowany lub osobiście załatany i ponownie odwiedzony, nadszedł czas, aby podzielić się okazją. Istnieje wiele sposobów na prezentację, takich jak jeden na jeden, Zoom, dom, nasze wydarzenia hotelowe. Każdy z nich jest świetnym sposobem na zaprezentowanie produktu i okazji X39. Sztuka promocji jest jedną z najważniejszych umiejętności, których nauczysz się, aby odnieść sukces w marketingu sieciowym. Niezależnie od tego, czy promujesz okazję X39, czy szkolenie Zoom, wydarzenie domowe lub hotelowe, im więcej osób bierzesz jako potencjalnych klientów i członków zespołu, tym szybciej będzie się rozwijał Twój biznes. Pamiętaj, że jak w przypadku każdej pracy, zawodu, konwencjonalnego biznesu lub franczyzy, musisz przejść szkolenie. Mając na celu odniesienie sukcesu w swoim biznesie LifeWave, musisz zrozumieć, jak ważne jest nie tylko odpowiednie przeszkolenie, ale także Twoi potencjalni klienci i członkowie zespołu.
Ważne do zrozumienia
Jednym z najtrudniejszych pojęć do zrozumienia dla nowych osób, które poważnie myślą o osiągnięciu sukcesu w marketingu sieciowym, jest sposób wykorzystania systemu i mocy duplikacji. Bardzo podobny do franczyzy, system THIS IS IT, gdy jest wdrażany zgodnie z instrukcjami i promowany, pozwala Twojemu biznesowi LifeWave ostatecznie nabrać własnego życia. Aby to się stało, musisz włączyć swoich nowych gości i członków zespołu do tych wydarzeń inauguracyjnych X39, w szczególności spotkań Zoom. Niektórzy nowi członkowie zespołu, którzy już są w LifeWave, szybko wychodzą z bloków, ale potem widzą, że pęd się zatrzymuje, ponieważ zdają sobie sprawę, że spotkania X39 dotyczące okazji są podobne co tydzień, czują, że nie ma potrzeby w nich uczestniczyć. To duży błąd, ponieważ te spotkania X39 Launch Zoom lub spotkania domowe są po to, aby przedstawić nowym potencjalnym klientom. Dlatego nie możesz się nudzić słuchając tej samej treści. Musisz się ekscytować, dzieląc się prezentacją okazji, niezależnie od tego, czy jesteś gościem, czy prezenterem, ponieważ Twoi nowi goście Cię obserwują. Gdy stawiasz nowe osoby przed tymi X39 Opportunity Zooms lub dowolnymi spotkaniami wymienionymi poniżej, potencjalni klienci będą podekscytowani i zapiszą się. Następnie nowy członek zespołu robi to samo, a następnie tamten robi to samo. Teraz ucz wszystkich powtarzania procesu. Jeśli skomplikujesz proces, nigdy nie doświadczysz złożonych rezultatów. Nie możesz się nudzić prostotą sprawdzonego systemu THIS IS IT. Efekt duplikacji ma miejsce, ponieważ jest tak prosty do podłączenia do wydarzeń Zoom X39.
Sposoby udostępniania X39 i okazji
Na początek ważne jest, aby nie czuć się przytłoczonym lub zastraszonym. Pamiętaj, że udostępniając X39 i okazję; jesteś Posłańcem, a nie Sprzedawcą. Twój sponsor i upline pomogą Ci w prezentacji tego programu w czterech różnych sytuacjach: 1) Rozmowy trzyosobowe, 2) Zooms 3) Prezentacja jeden na jeden 4) Wydarzenie wprowadzające X39 w domu
5) Wydarzenie wprowadzające X39 w hotelu.
1. Rozmowa trzyosobowa
Rozmowy trzyosobowe pozwalają nowemu członkowi zespołu korzystać z usług „eksperta” w procesie rekrutacji. Klienci mogą Ci zaufać, ale nie oznacza to, że będą szanować Twoje decyzje biznesowe. Możesz uzyskać pomoc i nauczyć się procesu skutecznego sponsorowania ludzi, zapraszając swojego aktywnego upline'a do dzielenia się z nimi swoimi przemyśleniami. Twój aktywny ekspert upline'a ma doświadczenie w odpowiadaniu na pytania/obawy potencjalnych klientów i wyjaśnianiu im biznesu. Zaplanuj 1-2 minuty na kwalifikację i określenie poziomu zainteresowania, 3-5 minut na podzielenie się X39, planem biznesowym i systemem THIS IS IT na początek.
2. Prezentacja wprowadzająca X39 na Zoom
Z doświadczenia, zespół THIS IS IT liderów, najpopularniejszym i najskuteczniejszym sposobem na udostępnienie możliwości X39 Patch i LifeWave jest prezentacja na Zoom. Najłatwiejszym sposobem jest podłączenie się do naszych cotygodniowych Zoomów z okazji wprowadzenia X39 na rynek THIS IS IT System. Te Zoomy są prezentowane przez liderów z zespołu THIS IS IT, którzy odnoszą sukcesy w swoim biznesie LifeWave. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu wskazać swoim potencjalnym klientom te Zoomy zespołowe, które odbywają się wiele razy w ciągu tygodnia w różnych strefach czasowych dla szerokiej gamy krajów, a także w języku hiszpańskim.
Te Zoomy X39 to to, co katapultowało LifeWave w ciągu ostatnich 3 lat. Firma odnotowała rekordowy wzrost dzięki X39 i tym wydarzeniom wprowadzającym na rynek Zoom. Pomyśl o tym. Przez lata ludzie unikali angażowania się w biznes marketingu sieciowego, ponieważ nie chcieli jeździć na spotkania po całym mieście lub do wyższych opiekunek do dzieci. Dzięki technologii o wiele łatwiej jest przyciągać i zapraszać lokalnych znajomych, a także osoby spoza miasta, a nawet kraju, aby obejrzeli prezentację X39 na Zoomie. Im szybciej zaczniesz dzwonić, aby zaprosić potencjalnych klientów na te spotkania Zoom, tym szybciej zaczniesz odnosić sukcesy. Zacznij wykorzystywać swoje nowe umiejętności promocyjne, a szybko awansujesz w szeregach LifeWave.
Po uczestnictwie w wielu spotkaniach X39 Team Zoom możesz łatwo zacząć samodzielnie prezentować prezentacje Zoom. Pobierz prezentację programu PowerPoint THIS IS IT Team z ThisIsItTeam.com. Przejmując odpowiedzialność, możesz teraz prezentować X39 i lukratywny plan za nim, kiedy tylko potencjalny klient jest dostępny. Nadal ważne jest, aby włączyć nowych gości i członków zespołu do spotkań THIS IS IT Team X39 Opportunity Zoom, aby mogli doświadczyć dużej liczby obecnych osób. Fakt, że teraz możesz udostępniać X39 o każdej porze dnia i nocy, nie czekając na kolejne zaplanowane wydarzenie Zoom, pozwala Ci prezentować i rejestrować kogoś, kiedy tylko potencjalny klient jest dostępny. Krzywa uczenia się, aby dotrzeć do tego punktu, zależy tylko od tego, jak szybko możesz obejrzeć trzy lub cztery okazje do powiększenia. Po pobraniu prezentacji pozostaje tylko czytanie z pokazu slajdów, aż ją zrozumiesz. Pamiętaj, aby się zrelaksować i dobrze bawić. Twoim celem jest po prostu ujawnienie technologii X39 i podzielenie się bardzo lukratywną okazją, jaka się za nią kryje. Twoi potencjalni klienci zrozumieją dzięki pasji Twojej prezentacji i Twojemu entuzjazmowi, że jesteś na dobrej drodze do czegoś wielkiego. To od nich zależy, czy skorzystają z tego, co jest udostępniane.
3. Prezentacja jeden na jeden
Prezentacja jeden na jeden to po prostu udostępnianie X39 i planu biznesowego potencjalnemu klientowi. Prezentacja jeden na jeden to najłatwiejszy sposób na zarezerwowanie potwierdzonej prezentacji, ponieważ dostosowujesz się do jego harmonogramu, a nie do zaplanowanego wydarzenia na Zoomie, w domu lub w hotelu. Powinieneś wstępnie zakwalifikować swojego potencjalnego klienta przed spotkaniem z nim. Dowiedz się, czy jest zainteresowany poprawą swojego zdrowia I poważnie myśli o generowaniu dodatkowego dochodu.
Po zakwalifikowaniu potencjalnego klienta te spotkania jeden na jeden można umówić na spotkanie lub zrobić je spontanicznie, jeśli dana osoba ma 10–15 minut. Możesz umówić się na te spotkania w lokalnej kawiarni, w domu klienta lub w restauracji. Nie zaleca się przeprowadzania spotkań jeden na jeden w miejscu pracy, ponieważ prawie zawsze będzie on rozproszony. Nigdy nie umawiaj się na dyskusję przy jakimkolwiek posiłku. Po pierwsze, zbyt trudno jest się prezentować i rozmawiać. Po drugie, nawet jeśli robisz co w Twojej mocy, aby wstępnie zakwalifikować potencjalnego klienta, aby potwierdzić, że szuka, są chwile, kiedy szybko odkrywasz podczas prezentacji, że gość nie szuka poważnie. Jeśli zamówiłeś duży posiłek, utkniesz tam, marnując czas i pieniądze. Liderzy odnoszący sukcesy nigdy tego nie robili, kupując posiłki dla swoich potencjalnych klientów. To nigdy nie działa i zawsze przynosi odwrotny skutek, ponieważ potencjalni klienci czują, że muszą kupować kolacje i odbywać długie spotkania, aby zbudować biznes. Spodziewaj się, że Twoi goście się zapiszą, ponieważ ta technologia i okazja zmieniają życie. Ludzie widzą to od razu, jeśli szukają, więc bądź gotowy, ponieważ to dzieje się bardzo szybko. Ponownie, spodziewaj się sukcesu od każdego — jeden na jeden. Może się to nie wydarzyć, ale wiara w to, że tak się stanie, wyznacza ton i jest wielu, którzy doświadczą wielu zapisów na pierwszej prezentacji.
4. Wydarzenie inauguracyjne X39 w domu
Spotkania domowe to najlepszy sposób na wzbudzenie entuzjazmu X39 i zbudowanie dynamiki. Niezależnie od tego, czy jest to wydarzenie inauguracyjne X39 w domu dla Ciebie, czy dla Twojego zespołu, jest to świetny sposób na spotkanie i nawiązanie kontaktu z nowymi gośćmi. Spotkanie domowe pozwala Ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów szybciej niż dzwoniąc lub spotykając się pojedynczo. Zdaj sobie sprawę, że przyjaciele, krewni, sąsiedzi i współpracownicy chętnie przychodzą do Twojego domu. Łatwo jest zaprosić osoby, które są blisko lub wiedzą, gdzie mieszkasz. Większość przyjdzie, a z doświadczenia wynika, że ci, którzy przyjdą, zaczną korzystać z X39.
Będziesz chciał przeprowadzić 3-5 spotkań w domu, ponieważ nie wszyscy są dostępni na pierwsze spotkanie. Podasz im tylko jedną datę na raz. Po każdym spotkaniu domowym zarejestrujesz wszystkich, którzy są gotowi, a następnie ogłosisz, kiedy odbędzie się następne spotkanie w Twoim domu. 3-5 spotkań w domu wystarczy, ponieważ wszyscy, którzy chcieliby przyjść, przyjdą po 3-5 okazjach.
Podstawy udanego spotkania domowego Przygotuj dużo koszulek X39 Przygotuj dużo formularzy zamówień X39
Pamiętaj, aby mieć długopisy do zapisów
Wyświetl baner X39
Dzieci i zwierzęta nie powinny być obecne, ponieważ mogą rozpraszać
Rozstaw tylko kilka krzeseł z wyprzedzeniem
Dodatkowe krzesła powinny być dostępne w innym pokoju
Pobierz prezentację THIS IS IT X39
Użyj telewizora podłączonego do komputera, aby udostępnić prezentację X39
Podkreśl punktualność
Prelegent powinien przybyć 10 minut wcześniej
Spotkanie powinno rozpocząć się punktualnie
Nie jest konieczne żadne jedzenie ani napoje
Zarezerwuj kolejne spotkanie
Cel każdego domowego wydarzenia inauguracyjnego X39
Celem każdego domowego spotkania jest zarezerwowanie kolejnego spotkania. Musisz o tym pamiętać i być na bieżąco na każdym spotkaniu w związku z tą ważną strategią. Ponieważ organizujesz 3-5 spotkań w domu, szukasz innych uczestników zainteresowanych zorganizowaniem wydarzenia inauguracyjnego X39 w swoim domu. Gdy zapisujesz gości po każdym spotkaniu domowym, zasugeruj im, abyś zorganizował dla nich domowe wydarzenie X39 Launch. Zorganizuj 3-5 spotkań dla każdego, kogo sponsorujesz na swoich domowych wydarzeniach Launch. Powtórz ten proces dla osób, które sponsorują, i kontynuuj od spotkania domowego do spotkania domowego dla tych, których zapisujesz w swojej organizacji.
Wydarzenie Hotel X39 Launch
Wydarzenia X39, czasami nazywane otwartymi spotkaniami, odbywają się w hotelach. Potrzeba spotkania hotelowego pojawia się, gdy w mieście odbywa się więcej spotkań domowych, co powoduje wzrost. SPD wyższego szczebla będzie organizować te wydarzenia, gdy pęd zacznie narastać w okolicy. Wydarzenia Hotel X39 Launch są przeznaczone dla potencjalnych klientów, aby mogli bardzo szybko zobaczyć szerszy obraz. Ponieważ Zoomy są tak wygodne, nie organizuje się tak wielu wydarzeń w hotelach. Upewnij się, że korzystasz z tych wydarzeń hotelowych, gdy są oferowane, zapraszając i zabierając jak najwięcej potencjalnych klientów na wydarzenie. Zawsze pamiętaj, że im więcej nowych gości pojawi się na wydarzeniach hotelowych lub na dowolnym wydarzeniu X39 Launch, tym większy wzrost i pęd doświadczysz w swoim biznesie LifeWave.
W Twoim biznesie LifeWave teoria zderza się z praktyką, jeśli chodzi o pokazanie potencjalnym klientom, jak działa okazja biznesowa LifeWave w połączeniu z systemem THIS IS IT. Nic się nie dzieje bez dzielenia się X39 i lukratywną okazją, która za nim stoi. Gdy ktoś zostanie poinformowany lub osobiście załatany i ponownie odwiedzony, nadszedł czas, aby podzielić się okazją. Istnieje wiele sposobów na prezentację, takich jak jeden na jeden, Zoom, dom, nasze wydarzenia hotelowe. Każdy z nich jest świetnym sposobem na zaprezentowanie produktu i okazji X39. Sztuka promocji jest jedną z najważniejszych umiejętności, których nauczysz się, aby odnieść sukces w marketingu sieciowym. Niezależnie od tego, czy promujesz okazję X39, czy szkolenie Zoom, wydarzenie domowe lub hotelowe, im więcej osób bierzesz jako potencjalnych klientów i członków zespołu, tym szybciej będzie się rozwijał Twój biznes. Pamiętaj, że jak w przypadku każdej pracy, zawodu, konwencjonalnego biznesu lub franczyzy, musisz przejść szkolenie. Mając na celu odniesienie sukcesu w swoim biznesie LifeWave, musisz zrozumieć, jak ważne jest nie tylko odpowiednie przeszkolenie, ale także Twoi potencjalni klienci i członkowie zespołu.
Ważne do zrozumienia
Jednym z najtrudniejszych pojęć do zrozumienia dla nowych osób, które poważnie myślą o osiągnięciu sukcesu w marketingu sieciowym, jest sposób wykorzystania systemu i mocy duplikacji. Bardzo podobny do franczyzy, system THIS IS IT, gdy jest wdrażany zgodnie z instrukcjami i promowany, pozwala Twojemu biznesowi LifeWave ostatecznie nabrać własnego życia. Aby to się stało, musisz włączyć swoich nowych gości i członków zespołu do tych wydarzeń inauguracyjnych X39, w szczególności spotkań Zoom. Niektórzy nowi członkowie zespołu, którzy już są w LifeWave, szybko wychodzą z bloków, ale potem widzą, że pęd się zatrzymuje, ponieważ zdają sobie sprawę, że spotkania X39 dotyczące okazji są podobne co tydzień, czują, że nie ma potrzeby w nich uczestniczyć. To duży błąd, ponieważ te spotkania X39 Launch Zoom lub spotkania domowe są po to, aby przedstawić nowym potencjalnym klientom. Dlatego nie możesz się nudzić słuchając tej samej treści. Musisz się ekscytować, dzieląc się prezentacją okazji, niezależnie od tego, czy jesteś gościem, czy prezenterem, ponieważ Twoi nowi goście Cię obserwują. Gdy stawiasz nowe osoby przed tymi X39 Opportunity Zooms lub dowolnymi spotkaniami wymienionymi poniżej, potencjalni klienci będą podekscytowani i zapiszą się. Następnie nowy członek zespołu robi to samo, a następnie tamten robi to samo. Teraz ucz wszystkich powtarzania procesu. Jeśli skomplikujesz proces, nigdy nie doświadczysz złożonych rezultatów. Nie możesz się nudzić prostotą sprawdzonego systemu THIS IS IT. Efekt duplikacji ma miejsce, ponieważ jest tak prosty do podłączenia do wydarzeń Zoom X39.
Sposoby udostępniania X39 i okazji
Na początek ważne jest, aby nie czuć się przytłoczonym lub zastraszonym. Pamiętaj, że udostępniając X39 i okazję; jesteś Posłańcem, a nie Sprzedawcą. Twój sponsor i upline pomogą Ci w prezentacji tego programu w czterech różnych sytuacjach: 1) Rozmowy trzyosobowe, 2) Zooms 3) Prezentacja jeden na jeden 4) Wydarzenie wprowadzające X39 w domu
5) Wydarzenie wprowadzające X39 w hotelu.
1. Rozmowa trzyosobowa
Rozmowy trzyosobowe pozwalają nowemu członkowi zespołu korzystać z usług „eksperta” w procesie rekrutacji. Klienci mogą Ci zaufać, ale nie oznacza to, że będą szanować Twoje decyzje biznesowe. Możesz uzyskać pomoc i nauczyć się procesu skutecznego sponsorowania ludzi, zapraszając swojego aktywnego upline'a do dzielenia się z nimi swoimi przemyśleniami. Twój aktywny ekspert upline'a ma doświadczenie w odpowiadaniu na pytania/obawy potencjalnych klientów i wyjaśnianiu im biznesu. Zaplanuj 1-2 minuty na kwalifikację i określenie poziomu zainteresowania, 3-5 minut na podzielenie się X39, planem biznesowym i systemem THIS IS IT na początek.
2. Prezentacja wprowadzająca X39 na Zoom
Z doświadczenia, zespół THIS IS IT liderów, najpopularniejszym i najskuteczniejszym sposobem na udostępnienie możliwości X39 Patch i LifeWave jest prezentacja na Zoom. Najłatwiejszym sposobem jest podłączenie się do naszych cotygodniowych Zoomów z okazji wprowadzenia X39 na rynek THIS IS IT System. Te Zoomy są prezentowane przez liderów z zespołu THIS IS IT, którzy odnoszą sukcesy w swoim biznesie LifeWave. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu wskazać swoim potencjalnym klientom te Zoomy zespołowe, które odbywają się wiele razy w ciągu tygodnia w różnych strefach czasowych dla szerokiej gamy krajów, a także w języku hiszpańskim.
Te Zoomy X39 to to, co katapultowało LifeWave w ciągu ostatnich 3 lat. Firma odnotowała rekordowy wzrost dzięki X39 i tym wydarzeniom wprowadzającym na rynek Zoom. Pomyśl o tym. Przez lata ludzie unikali angażowania się w biznes marketingu sieciowego, ponieważ nie chcieli jeździć na spotkania po całym mieście lub do wyższych opiekunek do dzieci. Dzięki technologii o wiele łatwiej jest przyciągać i zapraszać lokalnych znajomych, a także osoby spoza miasta, a nawet kraju, aby obejrzeli prezentację X39 na Zoomie. Im szybciej zaczniesz dzwonić, aby zaprosić potencjalnych klientów na te spotkania Zoom, tym szybciej zaczniesz odnosić sukcesy. Zacznij wykorzystywać swoje nowe umiejętności promocyjne, a szybko awansujesz w szeregach LifeWave.
Po uczestnictwie w wielu spotkaniach X39 Team Zoom możesz łatwo zacząć samodzielnie prezentować prezentacje Zoom. Pobierz prezentację programu PowerPoint THIS IS IT Team z ThisIsItTeam.com. Przejmując odpowiedzialność, możesz teraz prezentować X39 i lukratywny plan za nim, kiedy tylko potencjalny klient jest dostępny. Nadal ważne jest, aby włączyć nowych gości i członków zespołu do spotkań THIS IS IT Team X39 Opportunity Zoom, aby mogli doświadczyć dużej liczby obecnych osób. Fakt, że teraz możesz udostępniać X39 o każdej porze dnia i nocy, nie czekając na kolejne zaplanowane wydarzenie Zoom, pozwala Ci prezentować i rejestrować kogoś, kiedy tylko potencjalny klient jest dostępny. Krzywa uczenia się, aby dotrzeć do tego punktu, zależy tylko od tego, jak szybko możesz obejrzeć trzy lub cztery okazje do powiększenia. Po pobraniu prezentacji pozostaje tylko czytanie z pokazu slajdów, aż ją zrozumiesz. Pamiętaj, aby się zrelaksować i dobrze bawić. Twoim celem jest po prostu ujawnienie technologii X39 i podzielenie się bardzo lukratywną okazją, jaka się za nią kryje. Twoi potencjalni klienci zrozumieją dzięki pasji Twojej prezentacji i Twojemu entuzjazmowi, że jesteś na dobrej drodze do czegoś wielkiego. To od nich zależy, czy skorzystają z tego, co jest udostępniane.
3. Prezentacja jeden na jeden
Prezentacja jeden na jeden to po prostu udostępnianie X39 i planu biznesowego potencjalnemu klientowi. Prezentacja jeden na jeden to najłatwiejszy sposób na zarezerwowanie potwierdzonej prezentacji, ponieważ dostosowujesz się do jego harmonogramu, a nie do zaplanowanego wydarzenia na Zoomie, w domu lub w hotelu. Powinieneś wstępnie zakwalifikować swojego potencjalnego klienta przed spotkaniem z nim. Dowiedz się, czy jest zainteresowany poprawą swojego zdrowia I poważnie myśli o generowaniu dodatkowego dochodu.
Po zakwalifikowaniu potencjalnego klienta te spotkania jeden na jeden można umówić na spotkanie lub zrobić je spontanicznie, jeśli dana osoba ma 10–15 minut. Możesz umówić się na te spotkania w lokalnej kawiarni, w domu klienta lub w restauracji. Nie zaleca się przeprowadzania spotkań jeden na jeden w miejscu pracy, ponieważ prawie zawsze będzie on rozproszony. Nigdy nie umawiaj się na dyskusję przy jakimkolwiek posiłku. Po pierwsze, zbyt trudno jest się prezentować i rozmawiać. Po drugie, nawet jeśli robisz co w Twojej mocy, aby wstępnie zakwalifikować potencjalnego klienta, aby potwierdzić, że szuka, są chwile, kiedy szybko odkrywasz podczas prezentacji, że gość nie szuka poważnie. Jeśli zamówiłeś duży posiłek, utkniesz tam, marnując czas i pieniądze. Liderzy odnoszący sukcesy nigdy tego nie robili, kupując posiłki dla swoich potencjalnych klientów. To nigdy nie działa i zawsze przynosi odwrotny skutek, ponieważ potencjalni klienci czują, że muszą kupować kolacje i odbywać długie spotkania, aby zbudować biznes. Spodziewaj się, że Twoi goście się zapiszą, ponieważ ta technologia i okazja zmieniają życie. Ludzie widzą to od razu, jeśli szukają, więc bądź gotowy, ponieważ to dzieje się bardzo szybko. Ponownie, spodziewaj się sukcesu od każdego — jeden na jeden. Może się to nie wydarzyć, ale wiara w to, że tak się stanie, wyznacza ton i jest wielu, którzy doświadczą wielu zapisów na pierwszej prezentacji.
4. Wydarzenie inauguracyjne X39 w domu
Spotkania domowe to najlepszy sposób na wzbudzenie entuzjazmu X39 i zbudowanie dynamiki. Niezależnie od tego, czy jest to wydarzenie inauguracyjne X39 w domu dla Ciebie, czy dla Twojego zespołu, jest to świetny sposób na spotkanie i nawiązanie kontaktu z nowymi gośćmi. Spotkanie domowe pozwala Ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów szybciej niż dzwoniąc lub spotykając się pojedynczo. Zdaj sobie sprawę, że przyjaciele, krewni, sąsiedzi i współpracownicy chętnie przychodzą do Twojego domu. Łatwo jest zaprosić osoby, które są blisko lub wiedzą, gdzie mieszkasz. Większość przyjdzie, a z doświadczenia wynika, że ci, którzy przyjdą, zaczną korzystać z X39.
Będziesz chciał przeprowadzić 3-5 spotkań w domu, ponieważ nie wszyscy są dostępni na pierwsze spotkanie. Podasz im tylko jedną datę na raz. Po każdym spotkaniu domowym zarejestrujesz wszystkich, którzy są gotowi, a następnie ogłosisz, kiedy odbędzie się następne spotkanie w Twoim domu. 3-5 spotkań w domu wystarczy, ponieważ wszyscy, którzy chcieliby przyjść, przyjdą po 3-5 okazjach.
Podstawy udanego spotkania domowego Przygotuj dużo koszulek X39 Przygotuj dużo formularzy zamówień X39
Pamiętaj, aby mieć długopisy do zapisów
Wyświetl baner X39
Dzieci i zwierzęta nie powinny być obecne, ponieważ mogą rozpraszać
Rozstaw tylko kilka krzeseł z wyprzedzeniem
Dodatkowe krzesła powinny być dostępne w innym pokoju
Pobierz prezentację THIS IS IT X39
Użyj telewizora podłączonego do komputera, aby udostępnić prezentację X39
Podkreśl punktualność
Prelegent powinien przybyć 10 minut wcześniej
Spotkanie powinno rozpocząć się punktualnie
Nie jest konieczne żadne jedzenie ani napoje
Zarezerwuj kolejne spotkanie
Cel każdego domowego wydarzenia inauguracyjnego X39
Celem każdego domowego spotkania jest zarezerwowanie kolejnego spotkania. Musisz o tym pamiętać i być na bieżąco na każdym spotkaniu w związku z tą ważną strategią. Ponieważ organizujesz 3-5 spotkań w domu, szukasz innych uczestników zainteresowanych zorganizowaniem wydarzenia inauguracyjnego X39 w swoim domu. Gdy zapisujesz gości po każdym spotkaniu domowym, zasugeruj im, abyś zorganizował dla nich domowe wydarzenie X39 Launch. Zorganizuj 3-5 spotkań dla każdego, kogo sponsorujesz na swoich domowych wydarzeniach Launch. Powtórz ten proces dla osób, które sponsorują, i kontynuuj od spotkania domowego do spotkania domowego dla tych, których zapisujesz w swojej organizacji.
Wydarzenie Hotel X39 Launch
Wydarzenia X39, czasami nazywane otwartymi spotkaniami, odbywają się w hotelach. Potrzeba spotkania hotelowego pojawia się, gdy w mieście odbywa się więcej spotkań domowych, co powoduje wzrost. SPD wyższego szczebla będzie organizować te wydarzenia, gdy pęd zacznie narastać w okolicy. Wydarzenia Hotel X39 Launch są przeznaczone dla potencjalnych klientów, aby mogli bardzo szybko zobaczyć szerszy obraz. Ponieważ Zoomy są tak wygodne, nie organizuje się tak wielu wydarzeń w hotelach. Upewnij się, że korzystasz z tych wydarzeń hotelowych, gdy są oferowane, zapraszając i zabierając jak najwięcej potencjalnych klientów na wydarzenie. Zawsze pamiętaj, że im więcej nowych gości pojawi się na wydarzeniach hotelowych lub na dowolnym wydarzeniu X39 Launch, tym większy wzrost i pęd doświadczysz w swoim biznesie LifeWave.
Wielu nowych członków zespołu uważa, że musisz mocno naciskać na nowych potencjalnych klientów, aby się zapisali, ale możesz się zrelaksować, ponieważ nie ma w żaden sposób wielkiego zamknięcia, jeśli chodzi o X39. Faktem jest, że Twoi potencjalni klienci albo chcą optymalnego zdrowia, albo nie. Albo chcą skorzystać z okazji życia, albo nie. Musisz mieć postawę oczekiwania (wierzysz, że chcą wyników, które oferujesz, więc zapiszą się do Ciebie), co widać w Twoich oczach i mowie ciała. Wszystko, co musisz zrobić, to podzielić się X39, złożyć swoje świadectwo, podzielić się szansą, a oni mogą zdecydować. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w Twoim biznesie LifeWave jest po prostu ekspozycja X39.
Pamiętaj, aby wyjaśnić opcje rejestracji, gdy zamykasz wydarzenie X39 Home Launch Event. Pamiętaj, że ludzie chcą być prowadzeni w kwestii kolejnych kroków. Im bardziej będziesz pewny siebie, tym lepsze wyniki osiągniesz. (Zyskasz pewność siebie, będąc podłączonym do systemu THIS IS IT wydarzeń i konwencji Zoom X39.) Trzymaj się 3 najpopularniejszych opcji, pakietów Silver, Gold i Diamond. Podkreśl znaczenie inteligentnej dostawy. Skup się na tych, którzy są gotowi do wyjścia i zapisz ich. Gdy inni wyjdą, upewnij się, że mają formularz zamówienia w ręku i koniecznie wyślij im SMS-a na ThisIsItInfo.Com. Zaoferuj im próbki i koniecznie zaplanuj czas, aby skontaktować się z nimi w ciągu następnych 24-48 godzin. Oferowanie próbek daje Ci powód, aby śledzić tych potencjalnych klientów, którzy się nie zapisują. Pamiętaj, aby ogłosić swoje następne wydarzenie domowe i/lub zarezerwować spotkania domowe z osobami, które zapiszesz.