KROK 4

ZBUDUJ LISTĘ

Twoim złotem w marketingu sieciowym jest lista nazwisk. Dotyczy to również osób, które dołączają do Twojego zespołu. Ich lista nazwisk to potencjalni członkowie zespołu i klienci w Twojej organizacji. Dlatego tak ważne jest, aby zacząć od najbardziej podstawowego punktu, takiego jak utworzenie listy nazwisk. Na początku brzmi to bardzo elementarnie, ale bez listy praktycznie wypadniesz z branży.

Właściwe nastawienie jest tak ważne, aby osiągnąć sukces w marketingu sieciowym. Pewność siebie jest kluczem do szybkiego startu dla Ciebie i Twoich nowych członków zespołu. Wierzyć lub nie, Twoja lista nazwisk może pomóc Ci zwiększyć pewność siebie w budowaniu udanego biznesu Lifewave. Faktem jest, że duża lista ze 100 nazwiskami lub więcej pozwala na więcej opcji osób do PRO, wprowadzenia X39. Kiedy masz tylko kilka nazwisk lub nie stworzyłeś właściwej listy, masz nastawienie, że jeśli ta osoba powie, że nie jest zainteresowana, to mam tylko kilka osób do rozmowy. Możesz zobaczyć różnicę w porównaniu z pewnością siebie kogoś, kto ma listę 100 nazwisk, a ktoś mówi nie. Myślisz, że to nic wielkiego, bo zostało jeszcze 99 do PRO z X39.

Każdy zna co najmniej 100 osób. Większość ma tysiące kontaktów między telefonem, rolodexem, listą e-mail, kontaktami w mediach społecznościowych i nie tylko. Zapisz imiona, numery telefonów i e-maile wszystkich, których znasz. Nie zapomnij również o najbliższych kontaktach, które masz w mediach społecznościowych. Nie oceniaj nikogo z góry, ponieważ X39 udowodniło, że przyciąga ludzi od przeciętnych do bardzo udanych, ponieważ każdy potrzebuje tego, co ta technologia może zrobić dla swojego zdrowia i finansów. Użyj THIS IS IT System Memory Jogger jako podpórki, aby pomóc sobie w spisaniu co najmniej 100 nazwisk potencjalnych klientów dla X39. Kiedy przejdziesz przez memory jogger, będziesz zdumiony, jak wiele osób znasz.

Pamiętaj, że nie chcesz oceniać z góry, ale CHCESZ wstępnie się zakwalifikować. Z czasem każdy zasługuje na szansę, aby przynajmniej doświadczyć tego, co X39 może dla niego zrobić pod względem zdrowotnym. Nie pomijaj żadnej znanej osoby na swojej liście. Szybka lista co najmniej 20 osób, które są blisko Ciebie lub do których czujesz się najbardziej pewnie, powinna być pierwszymi nazwiskami na liście potencjalnych klientów. Będziesz codziennie poszerzać swoją listę, gdy uświadomisz sobie, że wszyscy, młodzi i starsi, lokalni i dalekobieżni, biali i fizyczni, będą otwarci na słuchanie o produkcie i możliwościach oraz zainteresowani rozwijaniem drugiego źródła dochodu.

Twórz lokalnie i myśl globalnie. Możesz dosłownie dotrzeć do PRO ludzi na całym świecie, zaczynając od tych, których znasz, tu i teraz. Fizycznie ich zapisz, a następnie poszukaj okazji, aby nawiązać z nimi kontakt. Wyobraź sobie, że mówią TAK! Następnie zobowiąż się do kierowania i pomagania tym osobom i parom w osiągnięciu pożądanego poziomu sukcesu.

Długoterminowa, skuteczna sieć dystrybucji jest budowana poprzez budowanie relacji, a nie przez zasady lub politykę lub po prostu granie liczbami. Skontaktuj się z ludźmi, którzy są zabawni i z którymi chciałbyś spędzać wakacje i dzielić sukces. Zwrot z Twojej inwestycji będzie zależał od wartości i potencjału, jaki widzisz w innych.