KROK 8

Rozpocznij pracę z X39

Gdy Twój potencjalny klient zdecyduje się rozpocząć korzystanie z X39 i dołączyć do LifeWave, możesz przeprowadzić go przez bardzo prostą procedurę rejestracji. Podczas uruchamiania ludzi odkryjesz, że PROWADZENIE ich do podjęcia decyzji jest tym, jak to zazwyczaj działa. Niektórzy ludzie zapytają Cię, jak angażują się w biznes. Inni po prostu pójdą za Twoim przykładem, co robić dalej. Nigdy nie naciskaj na nikogo, kto jest niechętny, ale wszyscy powinni mieć możliwość zapisania się.

Niektórzy potencjalni klienci nie będą Cię prosić o rozpoczęcie. Zamiast tego powinieneś ZAPYTAĆ ich, co im się najbardziej podobało w tej okazji. Następnie ZAPYTAJ ich, czy jest jakiś powód, dla którego mogliby nie skorzystać z optymalnego zdrowia i lukratywnego planu biznesowego, jaki zapewnia ta globalna okazja.

Musisz poinstruować każdego potencjalnego klienta, jak się zapisać. Samo powiedzenie im, aby się zapisali, nie wiedząc, jaki pakiet kupić i jak ważne jest posiadanie subskrypcji, prawie zawsze kończy się tym, że zapisują się w niewłaściwy sposób. To powoduje więcej pracy niż poświęcenie czasu i nauczenie ich dokładnie, co robić. Wyjaśnij, jak zacząć, wybierając liczbę rękawów, które chcesz, kupując jednorazowy pakiet rejestracyjny. Przypomnij im, że jeden rękaw ma 30 naszywek i wystarcza na miesięczny zapas dla jednej osoby. Daj nowemu użytkownikowi do zrozumienia, że ​​niezależnie od wybranego pakietu może on wielokrotnie przechodzić na pakiet Diamond. Jeśli poważnie myślisz o zarabianiu pieniędzy, potrzebujesz pakietu Gold lub Diamond, aby zacząć.

Pakiet Silver – ma trzy rękawy i jest przeznaczony na 90-dniowy okres próbny X39. Dzięki temu pakietowi możesz zarobić maksymalnie 100 USD tygodniowo.
Pakiet Gold – ma pięć rękawów i jest przeznaczony dla budowniczych biznesu, ponieważ możesz skorzystać z całego planu wynagrodzeń.
Pakiet Diamond – ma 19 rękawów i jest przeznaczony dla poważnych budowniczych biznesu. Ten pakiet oferuje największe wypłaty bonusowe, jedyny pakiet, aby obniżyć rękawy do 84 USD, a subskrypcja-automatyczna wysyłka jest opłacana przez dwa miesiące.

Znaczenie subskrypcji-automatycznej wysyłki














Kiedy zaczynasz przyjmować nowego członka, musisz mu wyjaśnić, jak ważne jest posiadanie subskrypcji. Większość z nich nigdy nie była zaangażowana w odnoszącą sukcesy firmę marketingu sieciowego i zespół. Zespół THIS IS IT nawiązał współpracę z LifeWave, a X39 jest jak rakieta lecąca w stronę sukcesu. Wyjaśnij, że bez subskrypcji nie zachowasz korzyści zdrowotnych X39 i nie zachowasz punktów od osób, które się zapisały i zostały umieszczone pod tobą, a których nie znasz. To pieniądze w banku, dlatego tak ważne jest, aby to zrozumieli.

Jeden rękaw zawiera 30 plastrów i wystarcza na miesięczny zapas dla jednej osoby. Zalecamy co najmniej dwa rękawy w ramach subskrypcji, ponieważ wystarczają dla męża i żony. Jeśli budujesz jako osoba samotna, jeden rękaw jest dla ciebie, a drugi do dzielenia się jako próbki. Jeśli chcesz zbudować biznes, co większość z nas robi, ważne jest, aby pamiętać, że subskrypcja dwóch rękawów kwalifikuje Cię do wykorzystania wszystkich możliwości oferowanych przez plan wynagrodzeń, podczas gdy subskrypcja jednego rękawa pozwala Ci zarobić tylko do stu dolarów tygodniowo. Uzyskanie subskrypcji jest bardzo ważne, a znaczenie subskrypcji musi zostać wyjaśnione nowemu członkowi zespołu.

Twój potencjalny klient jest gotowy do zapisania się

To ekscytujący moment dla Ciebie i Twojego nowego osobistego członka zespołu. Bez względu na to, ile osób zapiszesz, nigdy nie stracisz adrenaliny, którą czujesz, gdy przyjmujesz nowego osobistego członka zespołu. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby poprawnie rozpocząć.
Istnieją trzy sposoby zapisania potencjalnego klienta, który jest podekscytowany X39 i gotowy do rozpoczęcia.

  • Formularz zamówienia w wersji papierowej – Twój potencjalny klient może wypełnić formularz w wersji papierowej osobiście z Tobą lub możesz wysłać mu kopię formularza e-mailem lub SMS-em, a on może ją wydrukować, wypełnić, wysłać SMS-em lub e-mailem.
  • Zapisz ich samodzielnie – Osobiście wpisujesz swojego potencjalnego klienta osobiście z nim przez telefon lub osobiście. Po prostu zaloguj się do swojego zaplecza i zapisz ich.
  • Wyślij im swój link – Są dwa dostępne linki, które możesz przesłać swoim potencjalnym klientom. Pierwszy link to Twoja własna strona internetowa LifeWave. Przykład (https://lifewave.com/url). Drugi pochodzi z aplikacji LifeWave Intouch.

Gratulacje! Obejrzyj poniższe filmy, które wyjaśniają, jak zapisać wszystkich nowych członków zespołu

Ważne jest, aby zrozumieć, że zapisanie nowego członka zespołu to dopiero początek. Wielu popełnia błąd, czekając, aż nowa osoba odejdzie, zrobi to i zacznie budować na dużą skalę. Prawda jest taka, że ​​nie mają pojęcia, co robić dalej. Pamiętaj, że uczestniczyłeś we wszystkich szkoleniach i nie możesz zakładać, że wiedzą wszystko o tym, jak odnieść sukces w swoim biznesie LifeWave.

W każdej karierze nowi ludzie muszą być prowadzeni i marketing sieciowy nie jest wyjątkiem. W rzeczywistości najlepszym sposobem na wyjaśnienie, co robić w naszej branży, jest przewodzenie przykładem. Zaczyna się od wykonywania z nimi telefonów. Idziesz z nimi spotkać się z ich potencjalnymi klientami. W większości przypadków to Ty będziesz musiał rozpocząć rozmowę i ją poprowadzić. Zasadniczo, gdy Twój potencjalny klient powie „tak” lub jeszcze lepiej, zapisze się, powinieneś powiedzieć: „Świetnie! Z kim jako pierwszym powinniśmy porozmawiać o korzyściach X39 i lukratywnym planie biznesowym? To moment, w którym Twój nowy członek zespołu jest bardzo podekscytowany i musisz wykorzystać to podekscytowanie, aby pomóc mu porozmawiać z jak największą liczbą znajomych, krewnych i przyjaciół, gdy są najbardziej entuzjastycznie nastawieni. Następnie omów plan, aby przedstawić to innym potencjalnym klientom osobiście, dzwoniąc lub korzystając z Zoom. Ekscytujące jest to, że właśnie zrobiłeś to z nowym członkiem zespołu, którego zapisałeś, więc teraz zrób to samo z jego potencjalnymi klientami. To część przejmowania odpowiedzialności i przewodzenia przykładem.

WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE SPONSOROWANIA X39
ABY ZAPEWNIĆ SKUTECZNE I PRODUKTYWNE DZIAŁANIA...

Sponsoruj potencjalnych klientów, którzy są na Twoim poziomie społeczno-ekonomicznym lub wyższym.
Sponsoruj osoby, które kochasz, szanujesz, podziwiasz i z którymi chciałbyś być kojarzony.
Sponsoruj potencjalnych klientów, którzy są na Twoim poziomie postawy i powyżej.
Sponsoruj osoby, nie tytuły, grupy czy stowarzyszenia. To jest marketing relacyjny.
Sponsoruj jedną osobę na raz.
Sponsoruj osoby w swojej strefie wpływów: osoby, które znasz i które znają ciebie.
Sponsoruj potencjalnych klientów, którzy są ambitni, godni zaufania, głodni sukcesu, chętni do pracy i chętni do słuchania.
Sponsoruj pozytywnych ludzi
Sponsoruj potencjalnych klientów, którzy mają marzenie i są chętni coś z tym zrobić.
Sponsoruj osoby, które lubisz i chcesz przebywać w ich otoczeniu.
Sponsoruj osoby, które są mobilne w górę.
Sponsoruj najbardziej udane osoby, które znasz.
Sponsoruj osoby, które szukają lepszego zdrowia i możliwości